Anglický jazyk |
Hodnotenie
Na hodnotenie predmetu vychádzame s Metodického pokynu č. 22/2011 z 1. mája 2011 na hodnotenie žiakov základnej školy. Anglický jazyk klasifikujeme. Hodnotiť žiaka a následne klasifikovať musíme komplexne, na princípe individuálneho prístupu k osobnosti a hľadať u žiaka iba dobré veci. Snažíme sa pri klasifikácii sledovať a zisťovať prírastok vedomostí. Klasifikáciu môžeme obohatiť aj o slovného hodnotenie, nasledovne:
Taktiež je potrebné rozvíjať u žiakov správne sebahodnotenie i hodnotenie navzájom. Pri hodnotení a klasifikácii žiaka sa posudzujeme získané kompetencie v súlade so školským vzdelávacím programom. Hodnotíme a klasifikujeme: - komunikačné zručnosti v jazyku (v potrebnej miere) – rolové aktivity - jazykové schopnosti – prezentácia vlastných zážitkov - manuálne zručnosti a ich využitie - projekty - umelecké a psychomotorické schopnosti - analýzy problémov a schopnosti ich riešenia Písomné a ústne preverovanie vedomostí hodnotené klasifikáciou: 1.ročník– formou PL a didaktickými hrami priebežne počas roka – slovné hodnotenie 2.ročník– formou PL a didaktickými hrami priebežne počas roka – hodnotené známkou Zvládnutie prebratej slovnej zásoby a základných fráz. 3. a 4. ročník – formou:
100% - 90% = 1 89% - 75% = 2 74% - 50% = 3 49% - 25% = 4 24% - 0% = 5 |
|
Posledná úprava ( Pondelok, 13 November 2023 18:41 ) |