Anglický jazyk Tlačiť
Hodnotenie
Na hodnotenie predmetu  vychádzame s Metodického pokynu č. 22/2011 z 1. mája 2011 na hodnotenie žiakov základnej školy.  Anglický jazyk klasifikujeme. Hodnotiť žiaka a následne klasifikovať musíme komplexne, na princípe individuálneho prístupu k osobnosti a hľadať u žiaka iba dobré veci. Snažíme sa pri klasifikácii sledovať a zisťovať prírastok vedomostí. Klasifikáciu môžeme obohatiť aj o slovného hodnotenie, nasledovne:
 
  1. Very good! / Veľmi dobré.
  2. Good! / Dobré.
  3. Good but you could do better! Dobré, ale môže to byť lepšie.
  4. Try harder you can do it! Usiluj sa viac.
 
Taktiež  je potrebné rozvíjať u žiakov správne sebahodnotenie i hodnotenie navzájom.
Pri hodnotení a klasifikácii žiaka sa posudzujeme získané kompetencie v súlade so školským vzdelávacím programom.
Hodnotíme a klasifikujeme:
- komunikačné zručnosti v jazyku (v potrebnej miere) – rolové aktivity
- jazykové schopnosti – prezentácia vlastných zážitkov
- manuálne zručnosti a ich využitie - projekty
- umelecké a psychomotorické schopnosti
- analýzy problémov a schopnosti ich riešenia
 
Písomné a ústne preverovanie vedomostí hodnotené klasifikáciou:
1.ročník– formou PL a didaktickými hrami priebežne počas roka – slovné hodnotenie
2.ročník– formou PL a didaktickými hrami priebežne počas roka – hodnotené známkou
Zvládnutie prebratej slovnej zásoby a základných fráz.
 
3. a 4. ročník – formou:
  • testy po 3 lekciách
  • ústna odpoveď – gramatické javy, slovná zásoba 
  • aktivita a práca na hodine
Projekty – spôsob prevedenia, obsah a prezentácia
  1. ročník
  2. testy po lekcii– ukončená téma – po zopakovaní gramatických javov a slovnej zásoby – oznámené týždeň vopred
  3. testy po bloku 3 lekcií– hodnotenie čítanie a počúvanie s porozumením, gramatika a slovná zásoba – oznámené minimálne týždeň vopred
  4. hodnotenie rozprávaniaprebieha formou pochvaly a podpory detí ku konverzácii počas hodín
  5. Projekty– tvorba plagátov, koláží, výrobkov – podľa aktuálnych tém preberaných za štvrťrok, počet – 4, čas na vypracovanie – týždeň, budú mať dané pokyny na vypracovanie na IŽK – hodnotenie projektu – hodnotí sa uchopenie témy, obsah projektu a jeho prezentácia
  6. Ak je žiak neprítomný počas písania testov, test bude písať po návrate do školy a po dohode s učiteľkou
Stupnica testov:   
100% - 90% = 1
 89% - 75% = 2
 74% - 50% = 3
 49% - 25% = 4
 24% -  0% = 5

Posledná úprava ( Pondelok, 13 November 2023 18:41 )